15Malaysia

Sunday, October 7, 2007

Im soo sleepy right now

Friday

Meet up Lea, emma, yana, ayiem and bard for break fast in Kenny rogers, KL Sentral. Sangat seronok but the food are totally sucked. I had Jacket Potato with cheezy chicken yang sangatlah tak sedap. Tak sama dengan dekat UK. I still remember jacket potato with tuna mayonnaise or prawn and sweetcorn. Sangatlah teruja okey. Memang spoiled our meeting on that day.

Saturday

I picked up my linda in pudu and we straight to the Jalan TAR. We went to sogo, guess what? punyalah sesak.. nak withdraw duit pun kena tunggu about half an hour. Sangatlah tak memberansangkan. So me and linda terus pergi maju junction, nasib lah tak crowded sangat. I bought 1 tshirt yang comey sangat dengan 1 kemeja for work. Then pegi princess beli pair of shoes. Ingat nak break fast dekat kenny rogers (nak makan chicken pulak) tapi macam kenyang pulak makan fishball kat tepi jalan. Fadz dah pass my 100 pcs kad raya to kak ina, tapi my sis in law lupa nak pick up from her. sangat sedih dan nampak gayanya im going to use that cards next year je lah. Teruk bukan..

Sunday

So exciting. My parents sampai KL around 11 am. I managed to make another 20 bekas of puding caramel. * Rajinkan saya En.Ikhwan? :p.. Around 12pm all of my family members went to KLIA to pick up my sis and her family. Miss them so much and i just cant stop played with them. There are so adorable. Hmm, the problem is they can't sleep until morning becoz waktu UK kan 8 hours lambat dari malaysia. Me and linda terpaksa lah melayan sampai ngantuk dalam office nih. Habis semua vcd yang diaorang tengok. Pic tak leh nak upload becoz ambil gambar guna my bro camera. oklah nak balik to see them.. awak, suka atau cinta? :p xoxo

p/s: gambar update later.. peeps

0 COMMENTS: