15Malaysia

Sunday, February 17, 2008

Sikit Punya Hal pun Nak Nangis

Last nite ada drama dengan mr.thom.. Well u know lah aku ni drama Queen. So kalau tak menyakitkan hati kaum2 bukan sejenis, memang tak sah. Mula2 aku nangis lepas tu dia plak nangis. Huhu, sangatlah fragile laki aku ni.. Dan semuanya berpunca dari aku, CJ7 dan Madam Kwan's.

Kadang2 aku nangis macam susah nak control. Mula2 okey jer, nangis tak bunyi.. tapi a few minutes later it turned out louder. Memang tak boleh control dah.

* Dulu masa study aku penah gaduh on phone dengan my super duper good scandal *syah kat balkoni rumah. Aku menangis macam orang gila dan siap ugut2 dia aku nak terjun tingkat 13 ittew.

* Masa bergaduh dengan jaz pulak, aku ugut dia aku nak telan sepapan pills sambil membunyikan papan2 pill berkenaan.

(yes, aku tahu sangat tak mature di situ, sometimes aku memang out of control, especially bab2 nangis ni, tapi yang lain2 tu adalah lakonan semata2 :p)

First time aku dengar dia nangis, terharu jugak. Tapi tadi kena kutuk kaw2 lah sebab dia nangis.
ho ho ho!

0 COMMENTS: