15Malaysia

Wednesday, February 27, 2008

Im going to Lumut - esok!

1. This week, ramai gila aussie people came to our place. Some of them are damn cute. Rasa macam nak termengorat jer. Nanti jadi Ning Baizura pulak. haha.

My fren pun berbunyi " weh, ko tak rasa macam kerja di US kah?"

aku pun berbunyi " yes, begitulah perasaan aku"

2. Penang is still on. Actually i forgot where did i put my flight tix. Balik ni nak kena cari betul2. Memang i main hempuk jer barang2.. huhu. * busylah

3. I am going to Lumut tomorrow morning. Yes, i'm serious.. I'll stay there for 3 days 2 nights. Everything provided, food- trasportation- accomodation- u name it.. all provided okey - thats why im willing to go. Kalau tak- haramm. Im going there under company HQ. Ada program kepimpinan apa tah.. its okey.. i'll follow you *macam iklan Digi We'll stay at Marina Cove.

2 COMMENTS:

QilahLala said...

termengorat??? pass my no to them kayh hehe

MARSH MELLOW said...

hehe.. im tellin phalinn okay? :p