15Malaysia

Wednesday, July 8, 2009

Sweat 26


sweat 26? Memang patut sweating,

sebab dah TUA.

yang ke 26 tahun ni, memang bahagia sikit.. Dapat hadiah best2 walaupun yang tukang invest nak beli hadiah adalah diri sendiri.. Tapi ada la something, daripada tak ada apa2 masa harijadi, lagi rasa nak bunuh diri.

Ada 3 parti kali ini.

Sepatutnya 4, tapi JUE ON pulak terkandas dekat Serdang. Very the spoiller.

Parti 1
Makan donuts dan milo ais sambil berjimba dengan budak2 office, padahal datang office on saturday pun sebab nak study.. Maklumlah exam on monday & tuesday. Tapi kejap2 surf internet. Tambah2 kalau ternampak gambar Fasha Sanda.. Terpaksa la anyam ketupat dulu sebelum sambung study. End up, sampai sudah tak study.. Tawakal je lah.. :p

Parti 2
My sister belanja dinner dekat Restoran Steak apa ntah, dalam boat dekat kampung baru. Having fun with siblings, even tak la semua orang boleh join. Im having Sizzling Steak, just not bad.

Parti 3
Parti Mengejut (Surprise Party) huhu.
Vangga giler gua bila orang buat parti terkejut ni. Memang baik punya la officemate gua ni, boleh buat rancangan tanpa dapat gua hidu. Btw, bila surprise2 ni, i do know how to re act. Perasaan bercampur baru.. cewahh macam menang anugerah!

Moga-moga hadiah-hadiah diatas tidak membuat diriku takbur dan leka..
Apa-apa pun, aku bersyukur dengan kurniaan Allah!

3 COMMENTS:

lieYaNa said...

bila lagi nak amik GUA lari dr umah???? cepat la... SAGA!!!! i like it so much.. jom join club!!! hahaha nnnnnnnnnn much more xcited very2 la my frenz.. ur DSLR.. bila lagi!!! gua xsabar beb... n gua tertanya2 nie.. ape mende kejadahnye mende yg cun warna merah tuh??? adakah sebijik donut yg leper?? atau pun itukah lappy lu??? jawab beb!!!

lieYaNa said...

no no no.. yang gua nak tau tang mende merah yg kat atas kete n kamera tuh.. plz answer me... hahaha

Anonymous said...

laptop la..
dell xps
huhu