15Malaysia

Friday, July 10, 2009

Academy Award

1.Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award.

Fyda

a) Businesswoman wink* wink*

b) Young wife & mother

c) Respect her so much, she's been through a lots of things in life especially during her childhood time.

d) She's small and cute

e) Even she's small, she can drive a huge perdana.. sungguh kagum because aku bawak kancil pun dah berpeluh.

Yana

1.Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award

a) Yana and me love photography to the bits

b) Young wife to her Encik D

c) Suka lepak rumah aku time study dulu.. tingkat 13, block B, suria kipark.. jangan lupa yana!

d) I love her wedding, pelamin, gambar kawin.

e) Sangat suka bercakap, bercerita, luah perasaan .. kalau dengar dia punya seisi luahan perasaan, alamatnya korang simpan je lah cerita2 korang tu. Memang dia akan cover seisi tu sampai habis.. hehe but thats good yana, pendam2 pun boleh gila..


2. Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya

a) i like photograhpy

b) Wanna watch HUJAN @ padang angkasapuri.. wanna join me? lemme know

c) i like cute stuffs.. cute boyfrenn like zac efron

d) I think Lah VE are so telanted

e) I need to kick start a good bussiness to cover my expensess n debt.

f) My nephew n nieces are my own kids.. love them to the bits

g) Tangguh kerja adalah masalah terbesar saya

h) Kalau boley mau suami kaya.. supaya saya boleh mengepoww setiap hari - haha mesti tak dapat

i) Saya mau pegi London! London dan London!

j) Tiba-tiba saya minat MJ dan Paris MJ

3. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka : Sesiapa lah..

tapi yana & fyda, aku pas balik award ni kat korang.. hah jawabb!

0 COMMENTS: