15Malaysia

Sunday, December 9, 2007

Gol dan Gincu

Im not in the mood to write. But i love to update my blog. So i just pasted my previous entry from my old blogs. Time2 study dulu. My good old days.. Lovin it


Really nice story..

Dimulakan hikayat 5 orang budak yang baru abis paper programming. *Final exam.Budak2 ini memang nakal,suka merayau,suka lepak, malas buat assignment dan juga malas study. Kesan daripada itu,mereka selalu kena marah dengan BF2 masing-masing. Parent tak marah.. sebab tak tahu. huhu..

Pada esok harinya mereka sepatutnya mensubmit project digital video berjudul "FRIM".. something like that lah. Shoot dah siap, dah convert..cuma belum dimasukkan dalam ulead untuk diedit.. Tapi memandangkan lecturer mereka yang sungguh cute dan murah hati telah memberi kebenaran untuk submit pada hari jumaat. mereka pun berasa sangat lega dan hilang pertimbangan..

Dengan rasa ala2 takde paper dah lepas tuh.. mereka telah membuat rombongan ke One utama. Sampai2 terus amik ticket wayang gol and gincu. mereka pun menonton cerita yang sangat sewonot itu sambil ketawa tak ingat. Dalam hati dah tanam azam baru, yeah main futsal..
selepas itu mereka beramai2 ke foodcourt dan mengorder fav food masing2. lapar memang tak ingat. dari pagi mengadap kertas peksa.. selepas itu, mereka mula mentawaf one utama yang sungguh besar itu.. bermacam2 kedai dan bermacam2 benda alah. selagi tak malam, selagi tak shop til drop..tanak balik kot..

Dan hari ini, budak berlima itu sedang takut kalau project tak siap. mula gelabah sana sini. tapi muka buat2 control slumber, moral of the story.. finish your work first..
sekian..

0 COMMENTS: