15Malaysia

Friday, November 28, 2008

Alpha Lipid

"Kolostrum adalah selamat, ia disediakan oleh alam semulajadi sebagai makanan awal mamalia. Sukar untuk membayangkan makanan tambahan lain yang lebih semulajadi dan berfaedah."
International Institute of Nutritional Research, USA
Alpha Lipid adalah kolustrum terbaik didunia yang kaya dengan antibodi semulajadi yang dapat meningkatkan sistem daya tahan melawan penyakit.
Ia selamat digunakan semua peringkat umur. Alpha Lipid Lifeline adalah pemakanan semulajadi yang amat berkhasiat dan lengkap untuk keperluan seharian diet manusia.


Assalamualaikum dan salam sejahtera, kepada penguna Alpha Lipid LifeLine™ yang kami hargai, kami di www.alphalipid.com.my berusaha sedaya upaya bagi pihak anda dalam menyediakan informasi dan maklumat yang berguna mengenai produk kolostrum Alpha Lipid LifeLine™ bagi tujuan penilaian agar anda perolehi manafaat bagi setiap sen yang anda belanjakan.

Tiada perkara yang lebih bernilai dari kesihatan untuk mereka yang kita kasihi.
Bagi para usahawan yang dihormati, kami mengalu-alukan anda untuk menyertai kami di www.alphalipid.com.my dalam usaha menyediakan khidmat yang terbaik dalam memenuhi keperluan pelanggan Alpha Lipid LifeLine™ diseluruh negara disamping membantu mengembangkan perniagaan anda dengan cara yang lebih berkesan, kreatif dan efektif!

Hubungi kami segera, harapan kami semoga anda perolehi manafaat dari apa yang kami sediakan untuk anda, Terima kasih

BAGAIMANA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK ALPHA LIPID?

Pembelian secara online:
Para pengunjung yang dihormati bagi pembelian secara online, sila buat tempahan anda kepada kami sama ada melalui email, telifon, SMS atau fax dan wakil kami akan menguruskan penghantaran untuk anda.

Pembelian melalui pejabat:
Sila hubungi kami untuk membuat temujanji dan anda dialu-alukan untuk hadir ke pejabat kami (waktu berurusan, Isnin - Ahad, 24 jam)

Pembelian melalui rakan niaga kami diseluruh negara:
Bagi pelangan yang berada diluar Kuala Lumpur, sila hubungi rakan niaga kami mengikut negeri atau kawasan yang berdekatan dengan tempat tinggal anda, terima kasih.

Hubungi:
Segala pertanyaan mengenai produk ALPHA LIPID dan pelan perniagaan, sila hubungi kami seperti maklumat yang tertera dibawah, Terima kasih
No:12-5-1 Jalan 3/50, Diamond Square,
Off Jalan Gombak, 53000 Kuala Lumpur, Malaysia

HP: Ayu 0162226054

Sila tinggalkan comment/msg untuk pesanan.. TQ

Email: purple.berrys@yahoo.co.uk

2 COMMENTS:

Lala said...

maybe i should buy this but to me it's too expensive :D

takda diskaun ke? hehe

Anonymous said...

k.yu,,,beli nie ada diskaun ke x???huhuhuhuhu....bile nk h,out nie

eyna